HTML

Vagdalthús

Gyűjteményes SPAM- és HOAX-lexikon, minden ami szemet szúr a kukában.

(X)

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.23. 08:16) Küldj 10$-t és megtanítunk SPAM-elni
  • aranyhaj.blogspot.com: Amikor a szüleim először kaptak ilyen levelet, komolyan elhitték, hogy nyertek valamit. :-) Ez pár... (2007.12.12. 20:54) Nyertem a lottón!
  • B-road: Renesis: ertelme gondolom az, hogy egy ido utan kezd kimenni a divatbol a dohanyzas, es egyre keve... (2007.12.05. 11:01) Jól nézd meg, honnan rendelsz cigit

Linkblog

A myvip bekaphatja!

2007.12.11. 23:11 Szilu

Figyelmes lettem rá a minap, hogy a myvip rendszeresen tömi a postaládámat szép nagy képekkel teletűzdelt reklámokkal, melyek alján a következő áll:
"Ezt a levelet azért kaptad, mert a myvip.com tagja vagy."

Nah - gondoltam - nem kívánok tagja lenni egy olyan klubnak, ami olyan igénytelen, hogy engem is felvesz tagjai közé, ezért aztán megcéloztam honlapjukat, hogy eltűntessem magam a regisztráltak  illusztris névsorából. Hozzá kell tennem, hogy ezt a közösségi hogyishívjákot - web22 vagy mifene - semmilyen formában nem használtam azóta, hogy meggondolatlanul igent mondtam egy ismerős meghívásának már nem is tudom mennyi idővel ezelőtt. Természetesen a jelszót már rég nem tudtam, gyorsan kértem újat. Bejelentkeztem, majd rákattintottam a regisztrációm törlését ígérő linkre. Az üzenet szerint sikeresen töröltem magam a rendszerből, emilben is megerősítettem szándékomat, majd örömmel kaptam meg az értesítést: Minden adatomat véglegesen töröltek az adatbázisból. Kész katarzis volt átélni, hogy végre egy spammerrel kevesebb lopja majd a sávszélességemet.

De hát milyen spammer az, aki csak úgy töröl egy bizonyítottan létező és olvasott címet az adatbázisából... Egy nap szünet után elkezdtem újra kapni a szemetet, ugyanazzal a lábléccel:
"Ezt a levelet azért kaptad, mert a myvip.com tagja vagy."

Úgy tűnik, ha már rendes tag nem akarok lenni lehetek, soha el nem évülő érdemeimet mérlegelve megszavazták nekem a tiszteletbeli örökös tagságot. Vagy ez is csak egy szemét spammer banda? Mindenki döntse el maga.

Pár link, ahol ugyanezzel foglalkoztak:
SJ blogja
Onlinemarketing blog
Noir blogja
Index Tech - Anyádat! blog

Szólj hozzá!

Címkék: spam webkettő opt out

A bejegyzés trackback címe:

https://vagdalthus.blog.hu/api/trackback/id/tr88260977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása